OPPDAL: Markedsansvarlig, Knut Jarle Lysklett i Oppdal Booking forklarer lanseringstankene bak ALL INCLUSIVE skipakker i Oppdal.

–Vi hadde lyst til å finne ut om markedet var modent for å kjøpe all-inclusive skipakker i Norge.

I utlandet er disse tilbudene blitt kjempepopulære, og nordmenn er etter hvert blitt kjent med selve begrepet og innholdet i pakkene.

– Vårt all-inclusive tilbud skal gjøre det enkelt og oversiktlig for våre gjester å bestille den optimale skipakken. Tenk deg hvor enkelt det vil være å bestille en skipakke hvor heiskort, overnatting, frokost, lunsj i bakken og middag er inkludert!

–I disse ”finanskrisetider” tror vi at folk er mer opptatt av hva ting og tjenester koster enn tidligere. Den store fordelen med all-inclusive tilbud er at du på forhånd vet hvor mye penger du vil bruke på oppholdet. Siden den enkelt kjøper en ”pakke” er også prisene redusert i forhold til om en skulle kjøpe hvert enkelt produkt for seg selv. Det er altså gode penger å spare for den som velger slike produkter.

Siden vi lanserte våre all inclusive produkter har vi fått bestillinger hver eneste uke, og det som er ekstra gledelig er at vi allerede har fått våre første gjenkjøp. Tilbakemeldingene fra gjestene er at dette var noe de kunne tenke seg å prøve senere og at opplegget funket svært bra.

Vi kommer derfor til å fortsette å selge og markedsføre all-inclusive skipakker til neste år og er overbevist om at dette er kommet for å bli – også i Norge.