Slik starter Jaage Sandblaast innlegget på sin Facebook-profil, etter at han fikk hjelp av bilforretningen og verksmester Håvard Kletthammer. Han var på vei til Snåsa, men på veien fikk han problemer med dynamoen på bilen.
– Jeg trodde gode råd var dyre, men verksmesteren visste råd, han satte batteriene på lading, skaffet meg en leiebil og jeg var på vei igjen. Kjøpte ny dynamo i Trondheim og kjørte til Snåsa. Når jeg kom tilbake til Oppdal var batteriene full av strøm og jeg kunne bare bytte dynamo og kjøre hjem. Snakk om å yte god service til en som ikke har kunne kundeforhold til bedriften, skriver Sandblaast.
Verksmester Håvard Kletthammer forteller til Opdalingen at han har fått med seg lovordene som har kommet fra kunden og han synes det er veldig stas å få slike tilbakemeldinger.
– Han som var innom var veldig glad da vi kunne hjelpe han. Selv om det ikke var det store vi gjorde, så kunne vi hjelpe han med å komme seg videre, sier Kletthammer.
Jaage Sandblaast ønsket å gjøre heder på verksmesteren og resten av de ansatte i bedriften, med å overraske de med en kake som takk for hjelpen.
– Jeg hadde ikke sett for meg at det skulle bli så mye rundt det, men det er utrolig stas å se at vi blir så satt pris på, sier Kletthammer, som legger til at han kommer til å dele kampen med resten av sine medarbeidere.